18 lipca 2019

Spędzamy w pracy dużo czasu, często wracając późno do domu. Dlatego coraz częściej do pracy zabieramy obiad. Do tego jesteśmy też coraz bardziej świadomi jak negatywnie na nasze zdrowie wpływa żywność kiepskiej jakości. Tylko jak w natłoku innych obowiązków zapewnić sobie zdrowy posiłek podczas przerwy w pracy.

Przygotowujemy dietetyczny lunch

Przygotowanie niskokalorycznego posiłku do pracy wcale nie musi być trudne. Wystarczy przestrzegać kilku zasad:

  • postaw na warzywa, mogą być surowe lub gotowane, są zdrowe, niskokaloryczne i bogate w błonnik. Jeśli obawiasz się, że ich przygotowanie zajmie Ci zbyt wiele czasu wybierz dowolną mrożoną mieszankę i przygotuj je na parze;
  • wybieraj chude mięso i zrezygnuj z panierek, smaż bez tłuszczu, a najlepiej ugotuj na parze razem z warzywami;
  • wybierz kaszę zamiast frytek, ma mniej kalorii i mnóstwo błonnika, dzięki czemu uczucie sytości długo się utrzymuje;
  • nie rezygnuj z przypraw, ostre potrawy przyspieszają przemianę materii,
  • przygotuj od razu posiłek na 2-3 dni, zapakuj do pudełek, niech fit lunchboxy czekają na Ciebie w lodówce.
    Jedząc takie posiłki w pracy z pewnością nie będziemy głodni, ale unikniemy uczucia senności i spadku efektywności, jaki często dopada nas po pożyciu zbyt tłustego, ciężkiego obiadu.

Zabieramy lunch do pracy

Własnoręcznie przygotowany dietetyczny lunch to nie tylko dbałość o zdrowie, ale także oszczędność pieniędzy. Zdrowe jedzenie zamawiane w restauracjach lub firmach cateringowych jest o wiele droższe. Zamiast tego lepiej zainwestować w dobrej jakości, estetyczne pojemniki, takie z możliwością wykorzystania w mikrofalówce i zabierać własne fit lunchboxy do pracy. Warto też namówić współpracowników by nas naśladowali, dzięki temu wspólne posiłki w pracy pozwolą nam nie tylko dbać o zdrowie, ale i o dobre relacje.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Close

Następny wpis

Close

Cerruti Bicolore w pięknych odsłonach

1 marca 2019
Close